SecOnD lOvE??

Posted Thursday, September 11, 2008 by nobody_eka
hM...cINTA tK SlAlU nYe iNdh...
itu pepatah utk org bercinta..
Well..maksud ak tak sume percintaan itu berakhir dengan kebahagiaan..
ataupun mungkin cinta itu mberi seribu pengalaman utk lebih mematangkan diri..
Aku?Hm...dah 2 kali jatuh cinta..
Utk cinta pertama..sgt2 menyeksakan..Bercinta dgn bf org..mane tak sush
Tp dats nt my fault..it had some history..tp nnt aku huraikan..
Pd mulanya...aku menganggap selepas dia..ak tk mungkin mncari pengganti..
Tp well..im wrong...CINTA BUKAN HANYA DATANG SEKALI..betul jugak pepatah tu..
Tpi biarlah yg datang itu..kita cintai dgn seikhlas hati..
My second love..sm1 from my high school frenz..
Die dh propose ak dkt 3 kali..tp sumenye ak tolak..
sehingga akhirnya ak cube membuka pintu hati utk mmberi peluang pd die..
Itu pun time ak dh kt institusi pengajian after had discussion dgn my mum n frenz..
Tp awl2 ak bg warning yg ak memng takde hati ngn die..
Tp akan cbe belajar menyayangi die..

Rupanya cinta kali ini berkekalan hingga 3 tahun...
Tarikh keramat 9.9...My second love dat will be first and last..I HOPE..
Hidup ini ibarat roda..kite hanya perlu mmberi peluang dlm hati kita utk mengenali dunia..
Aku pun tak sngka ak akan bercinta dgn si dia ni..
I really love him..so much than anyone could imagine..
First time date..die dh bg aku bunga dgn cincin..like the fairy tales come in my life..
second date..he gave me shirts corak love..
He was so caring..
Sume orang tahu yg lelaki ni kdg2 slalunye jenis acuh tak acuh..
means benda tak pntg..die tak akan titik bertkan sgt..Tp 4 my guy..
He different..kdg2 ak pun tak sngka kata2 ak slalu di ingt dan jd pegangan..
E.g. Aku pnh ckp klu rindu kan ak..cincin ditangan itu..dipusingkan dan di cium sbg tanda lambang percintaan..
Aku saje jek..tp rupenye die betul2 buat..
Setiap kali die rindukan ak..
Die akan pusingka bearing cincin kami..dan menciumnya..
Hurmm....
Hw i knw??Tggu 4 other story...
Muaaahhh...

0 comments: