2 times 1..Nite times morning!!

Posted Wednesday, December 16, 2009 by nobody_eka
Tired..gile punye penat..
Hari ini hari ke 2 aku keje kt Borneo Cafe..
Tmpt kwn aku Lina..
Die baru bukak business cafe..
And ini minggu ke 3..Aku keje kt MAHABUILDERS SDN BHD..
Developer properties..
Gila tak gila aku ni..
Carik duit punye psl..

Pejam celik pejam celik..
Aku dgn si dia dh planning nk tunang..
So akhir bulan ni Insyaallah..keluarga die masuk meminang..risik sekali...
So aku dengan tekad sepenuhnya bekerja penuh saksama dan berjaya..
Pagi - dari kul 8.00 sehingga 5.30, aku kerja kt company Mahabuilders Sdn Bhd..owner of Pandan City.. as Assistant Marketing Executive bakal menggantikan Marketing Executive...hehe..(memang pun..kakak 2 dh nk blah..)
Petang- Tepat pukul 6..Borneo cafe dekat Taman Cendana smpai kul 2.00 pagi..
Tapi skrg ni lum bukak..so br kemas2 ..so balik around kul 12...

Si dia setia menanti aku tiap2 ari menghantar balik ke rumah..
Dah jarang jumpe dah..
Time balik je r..
Die pun dh asyik wt overtime ..
tambah part time betulkan pc or laptop org..
Tambah2 lah rezeki masing2...
Kaki ni dh mcm kejang and kebas..

Yg aku tak boleh tahan..
Boleh lak si lina letakkan aku jadi kitchen helper..
Sedangkan muka aku ni memang jarang msk dapur (tp tak bermakna tak pndai mask..k)
Keje aku tiap2 kali bersihkan setiap kekucar kaciran yg chef aku wt..
sambil2 tu jenguk2 lah cara2 memasak..
pasni aku bleh masakkan utk bakal suami..hehe..
(sempat berangan)...
Ok lah got to go..
Need to sleep..
sebab gila penat ..
Pas2 sok cam biase semua dokumen aku yg kene settlekan..
memandang kan kak julia ..org in charge aku takde..
trpaksa independent..
issyy...penat2...
nsb bek tak gila...
Aku nk tgk gak bpe lm aku leh tahan..
sbb sume org risau..smpai ayah aku suh jaga kesihatan and amek vitamin..
memandangkan badan aku mkinlah menurun..
sbb time tmpt keje pagi..aku kurang mkn tengahhari(jimat budget)
mlm makan..tp time2 nk balik..hehe..
Oklah..len kali cte lebih lanjut..

Owh ya..td si dia bincang dgn aku psl umah..
Actually dh nk book umah Aster classic..
Kat pasir gudang..bolehlah..walaupun takde balkoni..
Dengan jayanya ..sebagai executive marketing perumahan ni..
aku punyalah selidik dokumen developer ni..
macam bagus jek..
hehe....tp Insyaallah...aku bakal mendapat tempat berteduh..
Alhamdulillah..

Doakan aku dan pasangan ku mahupun seluruh ahli keluargaku..bertambah rezeki dan hubungan kami berkekalan hingga ke akhir hayat..

(Poyo tul ayat) hehhe..
Chow chin chow

P/s: Nnt aku cte cne leh datangnye idea tunang2 ni..sdgkan planning tak nak tunang..
And kata adik si die..stiap kali cte pasl kawen msti bf aku ni lari..
Tup2 die suarakan nk tunang..
Smpai ade lak jiran2 yg bw mulut tak bek psl kiteorg..
Ahh..Nantilah ..
Bersambung...


2 comments:

  1. Nurul Nazurah Nasri

    i'll always pray for u. n hope that u n apis will be happy always.
    n don't forget utk doa kn aku supaya temu jodoh. hihi

  1. nobody_eka

    Amin..percepatkanlah...jodoh nazurah dgn jiran selang sebelah..hikhik..