Turn me down...hate dat..

Posted Saturday, May 23, 2009 by nobody_eka
smkin dewasa..kite semakin sensitif..
semkin dewasa kite semakin matang..
tp semkin matang..kite terlalu sensitif..
and i hate dat feeling..
jeles..angry ...everything around me..

and the most i hate in people nature is compare..
huh~
people like 2 compared us..
sometimes terasa lah gak..
kite tahulah kite ni tak cntek...
not beautiful like my sis..
tak pnh2 pun seumur hidup ak jeles..
dr kecik agi..
tibe2 timbul perasaan 2..
issyyy..buang2...yg cntek tu adik ak ..
darah daging ak..

then how do u feel around u..
u hope someone close with u..especially ur family example..
to share everything with u..
but they dont want...and u feel like u dnt have anybody sometimes..
i know im not a gd person..
but everyone had their weakness rite..
even im hard person to handle..
but try to understand me..

one of my attitude are dnt like to share everything with other people..
why?? Bcoz from my experience...(ak tak cmni dlu)
when share everything with other people..
they will turn u down..
juz bcoz of some mistake that they think from u..
they judge u...(bukn betul pun cme kite jek kenl diri kite)
but actually juz we know the real situation
bcoz juz u feel it..(bukn dorang pun)tp...
klu explain pun belum tentu blh betulkan keadaan ..
bek tutup mulut..

sometimes ade org ckp...
takkan pokok blh bergoyang sndiri..
entahlah tak tahu nk ckp..
cube dorang yg rasa..br dorang tahu nape ak ckp cmni..
bile kite yg terkena..people akan blame kite..
tp bile diri sendiri yg kena cili..diam tak ckp ape..
tp still accuse me for everything..
sometimes ak nk tnye ..(TERUK SGT KE AK NI)

they always turn me down..
when they turn me down..
its make me sad
nampak jek happy and smile always ..
but deep in my heart..
im disappointed and heart broken ..

pnh ak teringt 1 sad things dat happen to me..
nk cte..tkut ade yg terasa ..
but bcoz of those things..
other people mouth..
its really make my relationship little bit crack..(teruk tull ayat ak)
means goyah lah..
napelah mesti libatkan si dia dlm mslh ak..


kDg2 bile kite sedey..
cite2 lama akan berulang kembali..
mula lah dok bercampur aduk..
entahlah..
hidup ni byk yg kena tempuh..
bukan senang nk puaskaan hati sume org..
de jek tak kena slalu..
huhu...
K r..dh penat lah membebel..
dh kering air mata ni..
karang banjir lak JB ni ak wat..hehe..
chow romanooo

2 comments:

  1. HAZIAH

    Huhu...
    I love reading each of ur words...
    Its gave me spirit...
    And its also giv me more lesson in order to go through in my life...
    People only can see and heard us but they will not understand and feel us...
    But one day when they get into our shoes they will know how hurt we are...
    Rite..???

  1. nobody_eka

    yeah..people only like to comment..
    but none of them actually understand unless they in our shoes..
    words more easier than do it ..
    thanz for ur compliment..hehe